Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4715 lpr

Cylinderek hamulcowy 4715 LPR

4715 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4715
Cylinderek hamulcowy 4715
4715
lpr 4715 Cylinderek hamulcowy
16.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4715, C11347

numer części:

4715

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
nr EAN 8032532015988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4715 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 305 I, 305 II, 305/KOMBI, 405 I, 405 II, 405 II/KOMBI 1.3-2.0 08.80-05.97

Cylinderek hamulcowy 4715 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4715 producenta LPR

PEUGEOT

135455, 440262, 488372

numery OEM:
PEUGEOT      135455
PEUGEOT      440262
PEUGEOT      488372
TALBOT      0033545500
TALBOT      13545500
TALBOT      48837Z

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4715 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4715 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.