Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4816 lpr

Cylinderek hamulcowy 4816 LPR

4816 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4816, C06171

numer części:

4816

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22,2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,7
Wymiar gwintu 10 x 1
System hamulcowy TRW
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532016466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4816 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN LNA, VISA, PEUGEOT 104 0.6-1.8D 10.72-03.91
numery OEM:
CITROËN      7901440249
CITROËN      7910028993
CITROËN      95542785
PEUGEOT      440249
TALBOT      7910028993
TALBOT      9404402498
zamienniki:
FHW123
brak
FERODO
R22070A1
brak
FTE automotive GmbH
5006167
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4816 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4816 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.