Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4828 lpr

Cylinderek hamulcowy 4828 LPR

4828 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4828
Cylinderek hamulcowy 4828
52.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4828, C31091

numer części:

4828

producent:

LPR

System hamulcowy TRW
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
Wymiar gwintu 12 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
nr EAN 8032532106686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4828 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II 1.1-1.6 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4400E2
CITROËN      4402E9

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4828 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4828 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.