Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4860 lpr

Cylinderek hamulcowy 4860 LPR

4860 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4860
Cylinderek hamulcowy 4860
4860
lpr 4860 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4860 lpr
Cylinderek hamulcowy 4860 lpr
Cylinderek hamulcowy 4860 lpr
Cylinderek hamulcowy 4860 lpr
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4860, C31122

numer części:

4860

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 17,46
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
System hamulcowy NISSIN
Rozstaw śrub mocujących [mm] 33
nr EAN 8032928004336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4860 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU CUORE VI, CUORE VII, MOVE 1.0/1.0LPG 10.98-

Cylinderek hamulcowy 4860 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4860 producenta LPR

DAIHATSU

4755097201, 4755097201000, 4755097204, 4755097204000

numery OEM:
DAIHATSU      4755097201
DAIHATSU      4755097201000
DAIHATSU      4755097204
DAIHATSU      4755097204000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4860 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4860 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.