Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5003 lpr

Cylinderek hamulcowy 5003 LPR

5003 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5003
Cylinderek hamulcowy 5003
5003
lpr 5003 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5003 lpr
Cylinderek hamulcowy 5003 lpr
Cylinderek hamulcowy 5003 lpr
Cylinderek hamulcowy 5003 lpr
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C16394

numer części:

5003

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
nr EAN 8032532017586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5003 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: VOLVO 440, 460, 480, FSO POLONEZ II, POLONEZ III 1.4-2.0 04.86-03.02

Cylinderek hamulcowy 5003 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FSO

LANOS, MATIZ

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5003 producenta LPR

VOLVO

3343437, 33434374

FSO

063586, 63586

numery OEM:
VOLVO      3343437
VOLVO      33434374
FSO      063586
FSO      63586

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5003 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5003 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.