Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5004 lpr

Cylinderek hamulcowy 5004 LPR

5004 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5004
Cylinderek hamulcowy 5004
5004
lpr 5004 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5004 lpr
Cylinderek hamulcowy 5004 lpr
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C16395

numer części:

5004

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532017593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5004 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: VOLVO 440, 460, 480 FSO POLONEZ II, POLONEZ III 1.4-2.0 04.86-03.02

Cylinderek hamulcowy 5004 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FSO

LANOS, MATIZ

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5004 producenta LPR

VOLVO

3343438, 33434382, 33434384

FSO

063585, 63585

numery OEM:
VOLVO      3343438
VOLVO      33434382
VOLVO      33434384
FSO      063585
FSO      63585

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5004 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5004 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.