Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C3 II (SC_) 1.6 HDi 115 (2012.09-???) 114km » 6009 lpr
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.6 Hdi 115 (2012.09-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6009 LPR

6009 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

P30545

numer części:

6009

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928108386

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6009 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: MINI (R50, R53), (R52), (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55), CLUBVAN (R55) 1.4-2.0D 07.04-10.16
numery OEM:
MINI      34336756585
MINI      34336772855
MINI      34336785192
MINI      34336786585
MINI      6772855
MINI      6785192
MINI      6786585

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6009 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.