Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T48260 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T48260 LPR

6T48260 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
 

    Ocena:
numery handlowe:

6T48260

numer części:

6T48260

producent:

LPR

Długość [mm] 805
Rozmiar gwintu 1 M10X1
Rozmiar gwintu 2 12
nr EAN 8032928092494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48260 LPR

numery OEM:
AUDI      1J0611763AD
AUDI      1J0611763D
AUDI      1J0611763F
AUDI      1J0611763K
AUDI      1J0611763R
SEAT      1J0611763AD
SEAT      1J0611763D
SEAT      1J0611763F
SEAT      1J0611763R
SKODA      1J0611763AD
SKODA      1J0611763D
SKODA      1J0611763F
SKODA      1J0611763R
VOLKSWAGEN      1J0611763AD
VOLKSWAGEN      1J0611763D
VOLKSWAGEN      1J0611763F
VOLKSWAGEN      1J0611763K
VOLKSWAGEN      1J0611763R

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48260 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.