Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 TD (F70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km » KAD146 lpr
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 Td (f70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy KAD146 LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

01K146, KAD146

numer części:

KAD146

producent:

LPR

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość zębów, pierścień ABS96
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
średnica zewnętrzna [mm]81
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła30
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]51
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz)
nr EAN8032532051320

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KAD146 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (22z/30z/51mm; ABS:96) pasuje do: AUDI 80 B3 1.6/1.8 08.86-10.91
numery OEM:
AUDI      893407305C
AUDI      893498099D
AUDI      893498099DX

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KAD146 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KAD146 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.