Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Skoda KODIAQ I (NS6, NS7, NV7) 2.0 TDI (2018-???) 116km » KBM537 lpr
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq I (ns6, Ns7, Nv7) 2.0 Tdi (2018-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy KBM537 LPR

KBM537 Zestaw przegubu, wał napędowy LPR
lpr KBM537
Zestaw przegubu, wał napędowy KBM537
KBM537

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

46K537, KBM537

numer części:

KBM537

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53,4
średnica zewnętrzna [mm]82,2
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła23
Uzębienie zewnętrzne od strony koła26
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
nr EAN8032532108093

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KBM537 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (26z/23z/53,4mm) pasuje do: MINI (R50, R53), (R52) 1.4D/1.6 06.01-07.08
numery OEM:
MINI      31607514479
MINI      31607518260

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KBM537 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KBM537 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.