Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 4x4 (2013.04-???) 249km » KFR814 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 3.0 Sdv6 4x4 (2013.04-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy KFR814 LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

09K814, KFR814

numer części:

KFR814

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału20
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]40
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.23
średnica zewnętrzna [mm]75
nr EAN8032532052365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KFR814 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (23z/20z/40mm) pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, FIESTA I, FIESTA II, FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK 0.9-1.6D 05.76-12.95
numery OEM:
FORD      6073690
FORD      6073691
FORD      77TT3K177EB
FORD      77TT3K177FB

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KFR814 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KFR814 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.