Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » KOP890 lpr

Zestaw przegubu, wał napędowy KOP890 LPR

KOP890 Zestaw przegubu, wał napędowy LPR
lpr KOP890
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

24K890, KOP890

numer części:

KOP890

producent:

LPR

obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz)
średnica zewnętrzna [mm] 103
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 37
nr EAN 8032928161022

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KOP890 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (27z/37z) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT LAGUNA II 2.2D/2.5D 10.01-

Zestaw przegubu, wał napędowy KOP890 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zestaw przegubu, wał napędowy KOP890 producenta LPR

OPEL

4411698, 4430546

numery OEM:
OPEL      4411698
OPEL      4430546

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KOP890 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KOP890 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.