Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Ford C-MAX (DM2) 1.6 (2007.02-2010.09) 100km » KRN710 lpr
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 1.6 (2007.02-2010.09) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy KRN710 LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

27K710, KRN710

numer części:

KRN710

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz)
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła32
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52,65
średnica zewnętrzna [mm]87,8
nr EAN8032928001557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KRN710 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (25z/32z/52,65mm) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO III, MEGANE II, MODUS, SCENIC II 1.2/1.5D/1.9D 06.01-
numery OEM:
RENAULT      7701210040
RENAULT      8200441337
RENAULT      8200441340
RENAULT      8200598563
zamienniki:
15-1624
brak
METELLI CIFAM
513918
brak
NK

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KRN710 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KRN710 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.