Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP128 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP128 LUCAS ELECTRICAL

ACP128 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP128

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:VISTEON FS-10
Ilość oleju [ml]:205
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP128 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP128 12V FORD
numery OEM:
FORD      1010211
FORD      1016093
FORD      1024203
FORD      1026282
FORD      1405765
FORD      1C1H-19D629-AA
FORD      4167448
FORD      7219214
FORD      7419307
FORD      95NW-16D629-AB
FORD      95NW-19D629-AB
FORD      95NW-19D629-AC
FORD      95NW-19D629-AD
FORD      95NW-19D629-AE
FORD      95NW-19D629-AF
FORD      96NW-19D629-AA
FORD      96NW-19D629-AB
FORD      97GW-19497-BA
FORD      97GW-19497-BB
FORD      R13BYU-19D629-AA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP128 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.