Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP153 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP153 LUCAS ELECTRICAL

ACP153 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP153

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:N13A1A
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:155
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP153 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP153 12V BMW
numery OEM:
BMW      1385172
BMW      1389418
BMW      1390589
BMW      64521385172
BMW      64521390589
BMW      64528371021
BMW      64528385913
BMW      64528385914
BMW      64528391135
BMW      64528391695
BMW      8371021
BMW      8385913
BMW      8385914
BMW      8391135
BMW      8391695
ROVER      ERR4375
zamienniki:
8FK 351 110-091
brak
HELLA
447170-3890
brak
DENSO
447100-3160
brak
DENSO
447200-3210
brak
DENSO
447200-3390
brak
DENSO
447200-4660
brak
DENSO
447300-7430
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP153 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.