Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP174 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP174 LUCAS ELECTRICAL

ACP174 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
749.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP174

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:140
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:VISTEON FS-10
Ilość oleju [ml]:205
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP174 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP174 12V FORD

Kompresor, klimatyzacja ACP174 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP174 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1037918, 1052347, 1108744, 7098849, 95VW19D629AB, 95VW19D629AC, 97AW19D629AA, 97VW19D629AA, 97VW19D629AB, XS4H19D629FB

numery OEM:
FORD      1037918
FORD      1052347
FORD      1108744
FORD      7098849
FORD      95VW-19D629-AB
FORD      95VW-19D629-AC
FORD      97AW-19D629-AA
FORD      97VW-19D629-AA
FORD      97VW-19D629-AB
FORD      XS4H-19D629-FB

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP174 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.