Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP179 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP179 LUCAS ELECTRICAL

ACP179 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
822.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

ACP179

śr. koła pasowego [mm]:111
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:SANDEN TRS090
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP179 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP179 12V HONDA

Kompresor, klimatyzacja ACP179 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP179 producenta LUCAS ELECTRICAL

HONDA

38800P06A02, 38800P28A01, 38800P28A02, 38800P28A021, 38800P28A021M2, 38800P2RA01, 38800P2RA04, 38800PLAE00, 38800PLAE01, 38800PLAE021, 38810P2FA01

numery OEM:
HONDA      38800-P06-A02
HONDA      38800-P28-A01
HONDA      38800-P28-A02
HONDA      38800-P28-A021
HONDA      38800-P28-A021M2
HONDA      38800-P2R-A01
HONDA      38800-P2R-A04
HONDA      38800-PLA-E00
HONDA      38800-PLA-E01
HONDA      38800-PLA-E021
HONDA      38810-P2F-A01

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP179 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.