Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP277 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP277 LUCAS ELECTRICAL

ACP277 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP277

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON FS10
śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:170
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP277 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP277 12V FORD
numery OEM:
FORD      1007366
FORD      1028708
FORD      6746740
FORD      7034439
FORD      7292242
FORD      93GW-19D629-AA
FORD      93GW19D629AA
FORD      94GW-19D629-AA
FORD      94GW19D629AA
FORD      95GW-19D629-AA
FORD      95GW-19D629-AB
FORD      95GW-19D629-AC
FORD      95GW19D629AA
FORD      95GW19D629AB
FORD      95GW19D629AC
FORD      96GW-19D629-AA
FORD      96GW19D629-AA
FORD      97GW-19D629-BB
FORD      97GW19D629BB
FORD      F8FH-19D629-SA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP277 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.