Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP400 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP400 LUCAS ELECTRICAL

ACP400 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP400

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7H15
Ilość żeber:8
śr. koła pasowego [mm]:132
Liczba otworów do mocowania:4
Napięcie [V]:24
Ilość oleju [ml]:175
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP400 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP400 24V VOLVO
numery OEM:
VOLVO      11104251
VOLVO      11412631
VOLVO      15082727
VOLVO      20538307
VOLVO      211841142
VOLVO      7403352
VOLVO      81132628
VOLVO      8113628
VOLVO      8191892
VOLVO      85000315
zamienniki:
8FK 351 132-171
brak
HELLA
8FK 351 132-671
brak
HELLA
8FK 351 119-281
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP400 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.