Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP478 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP478 LUCAS ELECTRICAL

ACP478 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
828.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP478

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 5SL12
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP478 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP478 12V FIAT

Kompresor, klimatyzacja ACP478 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP478 producenta LUCAS ELECTRICAL

FIAT

51820449, 51831803, 55701201, 71746716, 71789108, 71794684

SUZUKI

9520079JA0

numery OEM:
FIAT      55701201
FIAT      51820449
FIAT      51831803
FIAT      71746716
FIAT      71789108
FIAT      71794684
SUZUKI      95200-79JA0
zamienniki:
5D335-5000
brak
DENSO
5D337-5000
brak
DENSO
8FK 351 105-051
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP478 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.