Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP490 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP490 LUCAS ELECTRICAL

ACP490 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
857.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP490

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON VS16
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP490 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP490 12V FORD

Kompresor, klimatyzacja ACP490 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP490 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1405865, 1428888, 1445855, 1464655, 4M5H19D629AA, 4M5H19D629AB, 4M5H19D629AC, 4M5H19D629AD, 4M5H19D629AE

numery OEM:
FORD      1405865
FORD      1428888
FORD      1445855
FORD      1464655
FORD      4M5H-19D629-AA
FORD      4M5H-19D629-AB
FORD      4M5H-19D629-AC
FORD      4M5H-19D629-AD
FORD      4M5H19D629AA
FORD      4M5H19D629AB
FORD      4M5H19D629AC
FORD      4M5H19D629AD
FORD      4M5H19D629AE

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP490 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.