Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP613 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP613 LUCAS ELECTRICAL

ACP613 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

    Ocena:
numer części:

ACP613

Ograniczenia producenta:CALSONIC CSE613C
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP613 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP613 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP613 producenta LUCAS ELECTRICAL

BMW

64509145351, 64509156821, 64526915380, 64529145351, 64529156821, 64529182793, 9145351, 9156821, 9182793

numery OEM:
BMW      64509145351
BMW      64509156821
BMW      64526915380
BMW      64529145351
BMW      64529156821
BMW      64529182793
BMW      9145351
BMW      9156821
BMW      9182793

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP613 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.