Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP614 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP614 LUCAS ELECTRICAL

ACP614 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
859.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP614

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTION SC90V
śr. koła pasowego [mm]:95
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP614 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP614 12V FORD

Kompresor, klimatyzacja ACP614 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP614 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1141327, 1405818, 1464299, 1S5H19D629AA, 1S5H19D629AB, 29BYU19D629AA, 2S6119D629AC, 2S6H19D629AB, 2S6H19D629AC, 4355325, 6S6H19D629CA, 6S6H19D629CB, 2S6H19D629AA

numery OEM:
FORD      1141327
FORD      1405818
FORD      1464299
FORD      1S5H-19D629-AA
FORD      1S5H-19D629-AB
FORD      29BYU-19D629-AA
FORD      29BYU19D629AA
FORD      2S61-19D629-AC
FORD      2S6119D629AC
FORD      2S6H-19D629-AB
FORD      2S6H-19D629-AC
FORD      2S6H19D629AB
FORD      2S6H19D629AC
FORD      4355325
FORD      6S6H-19D629-CA
FORD      6S6H-19D629-CB
FORD      2S6H-19D629-AA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP614 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.