Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP754 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP754 LUCAS ELECTRICAL

ACP754 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
850.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

ACP754

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:HARRISON/DELPHI V5
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Wylot - śr. [mm]:15,6
Dolot - sr. [mm]:21,4

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP754 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP754 12V RENAULT LAGUNA II 1.8 16V [BG0B, BG0M] 120KM 01-
numery OEM:
RENAULT      7711134454
RENAULT      7711368186
RENAULT      8200424250
RENAULT      8200678509
zamienniki:
8FK 351 135-091
brak
HELLA
813633
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP754 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.