Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP785 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP785 LUCAS ELECTRICAL

ACP785 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
942.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP785

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:ZEXEL DKS 15D
śr. koła pasowego [mm]:130
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:10
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 100
Ilość oleju [ml]:200

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP785 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP785 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP785 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1466258, 1476878, 1673990, 3M5H19D629ME, 3M5H19D629MF, 3M5H19D629MJ, 3M5H19D629MK, 3M5H19D629ML

VOLVO

30761390, 30761391, 30780330, 31308257, 36000029, 36000316, 36000570, 36001118, 8602925, 8603656

numery OEM:
FORD      1466258
FORD      1476878
FORD      1673990
FORD      3M5H-19D629-ME
FORD      3M5H-19D629-MF
FORD      3M5H-19D629-MJ
FORD      3M5H-19D629-MK
FORD      3M5H-19D629-ML
VOLVO      30761390
VOLVO      30761391
VOLVO      30780330
VOLVO      31308257
VOLVO      36000029
VOLVO      36000316
VOLVO      36000570
VOLVO      36001118
VOLVO      8602925
VOLVO      8603656

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP785 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.