Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP861 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP861 LUCAS ELECTRICAL

ACP861 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP861

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 10S20H
śr. koła pasowego [mm]:130
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:220

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP861 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CHRYSLER      05005440AA
CHRYSLER      05005440AE
CHRYSLER      05005440AF
CHRYSLER      05005441AA
CHRYSLER      05005441AD
CHRYSLER      05005441AF
CHRYSLER      05005441AH
CHRYSLER      05005441AI
CHRYSLER      05005441AJA
CHRYSLER      5005440AA
CHRYSLER      5005440AF
CHRYSLER      5005441AA
CHRYSLER      5005441AD
CHRYSLER      5005441AF
CHRYSLER      5005441AI
CHRYSLER      5505441AH
CHRYSLER      P05005440AA
CHRYSLER      P05005440AE
CHRYSLER      P05005441AA
zamienniki:
DCP06017
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP861 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.