Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën JUMPY II Furgon 2.0 HDi 165 (2010.07-2016.03) 163km » ACP873 lucas electrical
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 2.0 Hdi 165 (2010.07-2016.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP873 LUCAS ELECTRICAL

ACP873 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP873

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DELPHI/HARRYSON V5
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 150
Kształt powierzchni uszczelniających od strony dolotu:kształt O
Kształt pow. uszczelniających od strony gazów wylotowych:kształt O

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP873 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CHEVROLET      96293315
CHEVROLET      96394698
CHEVROLET      96539392
CHEVROLET      96539394
zamienniki:
8FK 351 273-351
brak
HELLA
8FK 351 273-361
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP873 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.