Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP984 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP984 LUCAS ELECTRICAL

ACP984 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP984

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:5
śr. koła pasowego [mm]:97
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 100
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP984 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 418.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP984 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP984 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1514844, 1521938, 1526271, 1564519, 1763935, 6S6H19D629AB, 8S6119D629AB, 8V5119D629EB, 8V5119D629ED, 8V5119D629EE, 8V5119D629EF, 8V5119D629EG

numery OEM:
FORD      1514844
FORD      1521938
FORD      1526271
FORD      1564519
FORD      1763935
FORD      6S6H-19D629-AB
FORD      8S61-19D629-AB
FORD      8V51-19D629-EB
FORD      8V51-19D629-ED
FORD      8V51-19D629-EE
FORD      8V51-19D629-EF
FORD      8V51-19D629-EG

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP984 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.