Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 S 11,35 C 11 (A2FC13AA, A6FBU4AB, A2NB14A1, A2ND13A1,... (1999.05-2006.04) 106km » LRA00572 lucas electrical
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 S 11,35 C 11 (a2fc13aa, A6fbu4ab, A2nb14a1, A2nd13a1,... (1999.05-2006.04) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA00572 LUCAS ELECTRICAL

LRA00572 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00572

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00572

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:50
Ilość żeber:3
śr. koła pasowego [mm]:47
Zacisk:M5
Długość 2 [mm]:36
Długość 1 [mm]:36
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:80
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00572 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00572 12V 50A NISSAN MICRA
numery OEM:
MITSUBISHI      A005T01497
MITSUBISHI      A005T22997
MITSUBISHI      A005T22997B
MITSUBISHI      A5T01497
MITSUBISHI      A5T22997
MITSUBISHI      A5T22997B
NISSAN      23100-17B10
NISSAN      23100-17B11
NISSAN      23100-17B11-EP
NISSAN      23100-30B10
zamienniki:
8EL 726 374-001
brak
HELLA
437624
brak
VALEO
0 986 040 441
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA00572 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00572 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów