Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA00819 lucas electrical

Alternator LRA00819 LUCAS ELECTRICAL

LRA00819 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00819

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00819

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:68
ID wykonania wtyczki:M6 B+ M5 D+
Długość 2 [mm]:38
Długość 1 [mm]:21
otwór - śr. 1 [mm]:8
Grubość 1 [mm]:56

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00819 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00819 12V 65/70A 14V OPEL VECTRA

Alternator LRA00819 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator LRA00819 producenta LUCAS ELECTRICAL

OPEL

1204072, 1204100, 1204331, 90337074, 90348698

numery OEM:
OPEL      1204072
OPEL      1204100
OPEL      1204331
OPEL      90337074
OPEL      90348698
zamienniki:
0 120 488 191
brak
BOSCH
8EL 725 813-001
brak
HELLA
8EL 725 814-001
brak
HELLA
0 120 488 190
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA00819 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00819 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów