Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA01576 lucas electrical

Alternator LRA01576 LUCAS ELECTRICAL

LRA01576 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA01576

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA01576

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:62
Zacisk:M6 B+
ID wykonania wtyczki:L (Plug 4)
Długość 2 [mm]:36
Długość 1 [mm]:45
otwór - śr. 1 [mm]:10
otwór o śr. 2 [mm]:14
Długość 3 [mm]:67
Grubość 1 [mm]:27

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA01576 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA01576 12V 80A PEUGEOT
numery OEM:
MITSUBISHI      A2T34598
MITSUBISHI      A2T34598A
MITSUBISHI      A2T34598B
MITSUBISHI      A2T34598C
MITSUBISHI      A3T03298
MITSUBISHI      A3T03298A
MITSUBISHI      A3T03298B
MITSUBISHI      A3T45298
MITSUBISHI      A3T45298C
MITSUBISHI      A3T45298D
MITSUBISHI      A3T45298F
PEUGEOT      9603139280
PEUGEOT      9615736180
MITSUBISHI      A002T34598C
MITSUBISHI      A002T34598A
MITSUBISHI      A002T34598
MITSUBISHI      A002T34598B
MITSUBISHI      A003T03298
MITSUBISHI      A003T03298B
MITSUBISHI      A003T45298
MITSUBISHI      A003T45298C
MITSUBISHI      A003T03298A
MITSUBISHI      A003T45298D
MITSUBISHI      A003T45298F
zamienniki:
8EL 725 867-001
brak
HELLA
437220
brak
VALEO
746889
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator LRA01576 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA01576 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów