Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA01713 lucas electrical

Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL

LRA01713 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA01713

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA01713

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:Dummy-IG-L (Plug 29)
Długość 2 [mm]:46
Długość 1 [mm]:46
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:80
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA01713 12V 80A SUBARU

Alternator LRA01713 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Alternator LRA01713 producenta LUCAS ELECTRICAL

SUBARU

23700AA31A, 23700AA370, 23700AA37A, 23700AA390, 23700AA430

numery OEM:
SUBARU      23700-AA31A
SUBARU      23700-AA370
SUBARU      23700-AA37A
SUBARU      23700-AA390
SUBARU      23700-AA430
MITSUBISHI      A2TB2891
MITSUBISHI      A2TB2991
MITSUBISHI      A2TB6291
MITSUBISHI      A002TB2891
MITSUBISHI      A002TB6291
MITSUBISHI      A002TB2991
zamienniki:
8EL 738 037-001
brak
HELLA
DRA0324
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów