Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02203 lucas electrical

Alternator LRA02203 LUCAS ELECTRICAL

LRA02203 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02203
793.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02203

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M6 B+
ID wykonania wtyczki:S-IG-L (Plug 40)
Długość 2 [mm]:55
Długość 1 [mm]:33
otwór - śr. 1 [mm]:11
Długość 3 [mm]:40
Grubość 1 [mm]:18

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02203 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02203 12V 80A TOYOTA

Alternator LRA02203 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Alternator LRA02203 producenta LUCAS ELECTRICAL

TOYOTA

270600D110, 2706022020, 2706022030, 2706022040, 2706022070, 2706022100, 2706022130, 2706022150, 2706022160, 2706022200, 2706022210

numery OEM:
TOYOTA      27060-0D110
TOYOTA      27060-22020
TOYOTA      27060-22030
TOYOTA      27060-22040
TOYOTA      27060-22070
TOYOTA      27060-22100
TOYOTA      27060-22130
TOYOTA      27060-22150
TOYOTA      27060-22160
TOYOTA      27060-22200
TOYOTA      27060-22210

Zastosowanie Alternator LRA02203 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02203 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.