Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI (2015.05-2016.12) 105km » LRA02581 lucas electrical
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.4 Tdi (2015.05-2016.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02581 LUCAS ELECTRICAL

LRA02581 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02581

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02581

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:61
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:39
Długość 1 [mm]:39
otwór - śr. 1 [mm]:12
Długość 3 [mm]:85
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02581 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02581 12V 14V 90A LANCIA
numery OEM:
FIAT      456431712
FIAT      46431712
FIAT      60808791
FIAT      7631385
FIAT      766994080
FIAT      7674685
FIAT      7699408
FIAT      7700921
zamienniki:
0 120 469 859
brak
BOSCH
0 120 469 939
brak
BOSCH
8EL 725 928-001
brak
HELLA
437732
brak
VALEO
0 120 469 938
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02581 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02581 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów