Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02710 lucas electrical

Alternator LRA02710 LUCAS ELECTRICAL

LRA02710 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02710
593.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02710

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Rodzaj alternatora:zawiera pompę podciśnieniową
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Koła pasowe:z podwójnym kołem pasowym
śr. koła pasowego [mm]:72
Zacisk:M6 B+
odporny na wysoką temperaturę:
ID wykonania wtyczki:S-IG-L (Plug 24)
Długość 2 [mm]:88
Długość 1 [mm]:77
otwór - śr. 1 [mm]:10
Grubość 1 [mm]:70

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02710 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 418.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02710 12V 70A TOYOTA HI-ACE DIESEL

Alternator LRA02710 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Alternator LRA02710 producenta LUCAS ELECTRICAL

TOYOTA

2704054300, 2704054310, 2704054391, 2704054410, 2704054440, 2704054520, 2706054140, 2706054330

numery OEM:
TOYOTA      27040-54300
TOYOTA      27040-54310
TOYOTA      27040-54391
TOYOTA      27040-54410
TOYOTA      27040-54440
TOYOTA      27040-54520
TOYOTA      27060-54140
TOYOTA      27060-54330

Zastosowanie Alternator LRA02710 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02710 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów