Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA03224 lucas electrical

Alternator LRA03224 LUCAS ELECTRICAL

LRA03224 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA03224

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03224

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:105
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
śr. koła pasowego [mm]:54
Ilość żeber:6
Zacisk:M8 B+ M5 D+
Długość 1 [mm]:42
Długość 2 [mm]:67
otwór - śr. 1 [mm]:9
otwór o śr. 2 [mm]:9
Grubość 1 [mm]:64
Długość 3 [mm]:67

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03224 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA03224 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Alternator LRA03224 producenta LUCAS ELECTRICAL

FIAT

46835095, 51727335, 51784843, 51784846, 51805801, 51854911

OPEL

13197578, 13256929

numery OEM:
FIAT      46835095
FIAT      51727335
FIAT      51784843
FIAT      51784846
FIAT      51805801
FIAT      51854911
OPEL      13197578
OPEL      13256929
zamienniki:
8EL 738 212-231
brak
HELLA
DRA0207
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
437533
brak
VALEO
440151
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator LRA03224 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03224 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów