Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00172 lucas electrical

Alternator LRB00172 LUCAS ELECTRICAL

LRB00172 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00172
338.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00172

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:58
ID wykonania wtyczki:M6 B+ M5 D+ M5 W
Długość 2 [mm]:32
Długość 1 [mm]:32
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:80
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00172 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 270.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00172 12V 70A FORD

Alternator LRB00172 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Alternator LRB00172 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

91AB10300SA, 92AB10300DD, 92AB10300FA, 92AB10300FB

numery OEM:
FORD      91AB-10300-SA
FORD      92AB-10300-DD
FORD      92AB-10300-FA
FORD      92AB-10300-FB
MITSUBISHI      A002T14591
MITSUBISHI      A002T28792
MITSUBISHI      A002TA2392
MITSUBISHI      A2T14591
MITSUBISHI      A2T28792
MITSUBISHI      A2TA2392

Zastosowanie Alternator LRB00172 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00172 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów