Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00219 lucas electrical

Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL

LRB00219 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00219
704.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00219

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Prąd ładowania alternatora [A]:100
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8
Napięcie [V]:12
Długość 2 [mm]:37
Długość 1 [mm]:48
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:56
Grubość 1 [mm]:21

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00219 12V 100A VOLVO 850

Alternator LRB00219 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Alternator LRB00219 producenta LUCAS ELECTRICAL

VOLVO

3523422, 5003975, 9130002, 9130003, 9130274, 9130485, 9162424

numery OEM:
VOLVO      3523422
VOLVO      5003975
VOLVO      9130002
VOLVO      9130003
VOLVO      9130274
VOLVO      9130485
VOLVO      9162424
VAG      9162683
zamienniki:
8EL 737 037-001
brak
HELLA
437516
brak
VALEO
0 120 465 012
brak
BOSCH
0 123 213 005
brak
BOSCH
0 123 213 006
brak
BOSCH
0 123 500 004
brak
BOSCH
0 123 545 001
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów