Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00504 lucas electrical

Alternator LRB00504 LUCAS ELECTRICAL

LRB00504 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00504
533.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00504

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:87
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M8
otwór - śr. 1 [mm]:9
otwór o śr. 2 [mm]:10
Grubość 1 [mm]:80

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00504 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 86.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00504 12V 87A RENAULT

Alternator LRB00504 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Alternator LRB00504 producenta LUCAS ELECTRICAL

RENAULT

7700427932, 7700434899, 7701713149, 7711497096

numery OEM:
RENAULT      7700427932
RENAULT      7700434899
RENAULT      7701713149
RENAULT      7711497096
zamienniki:
8EL 737 781-001
brak
HELLA
DRA0303
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
DRA0304
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
440226
brak
VALEO
0 124 325 024
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRB00504 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00504 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów