Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 060810270010 magneti marelli

Cewka zapłonowa 060810270010 MAGNETI MARELLI

060810270010 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717146012, 060810270010, BAE680DX, BAEQ146

numer części:

060810270010

producent:

MAGNETI MARELLI

Jakość O.E. (Original)
nr EAN 8001063798554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060810270010 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50; FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FUSION, GRAND C-MAX, KA 1.2-1.6LPG 02.01-
numery OEM:
FORD      1350562
FORD      1459278
FORD      1727629
FORD      1754514
FORD      1823596
FORD      4M5G-12029-ZA
FORD      4M5G-12029-ZB
FORD      CM5G-12029-FA
FORD      CM5G-12029-FB
FORD      CM5Q-12029-FC
MAZDA      C401-18-100A
VOLVO      30731416
VOLVO      30731419
VOLVO      31216444
VOLVO      31216444-AA

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060810270010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060810270010 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.