
| Technika połączeń | M4 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 93 |
| Napięcie [V] | 11,5 |
| Długość 1 [mm] | 96 |
| Długość 2 [mm] | 35 |
| Długość całkowita [mm] | 146,1 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063301600 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900024304 MAGNETI MARELLI
| CITROËN | 5960 89 | |
| CITROËN | 5960 G2 | |
| FIAT | 9659279280 | |
| FORD | 1096527 | |
| FORD | 1309471 | |
| FORD | 1C1O 6M090-AA | |
| FORD | 4612191 | |
| FORD | XS7U 6M090 BA | |
| FORD | XS7U 6M090 BB | |
| JAGUAR | C2S 40053 | |
| JAGUAR | JD6 1164 | |
| PEUGEOT | 5960 88 | |
| PEUGEOT | 5960 G2 | |
| ROVER | LR 004377 | |
| LAND ROVER | LR004377 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900024304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.