| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Technika połączeń | PIN |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 93 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 100 |
| Długość 2 [mm] | 29,5 |
| Długość całkowita [mm] | 150,9 |
| Wymiar gwintu | M9X1 |
| Rozmiar klucza | 9 |
| Czas nagrzewania [min] | 3 |
| nr EAN | 8001063190488 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900030304 MAGNETI MARELLI
| ALFA ROMEO | 46792355 | |
| ALFA ROMEO | 55187863 | |
| FIAT | 46792355 | |
| FIAT | 46792359 | |
| LANCIA | 46792355 | |
| OPEL | 1214034 | |
| OPEL | 1214071 | |
| OPEL | 93178411 | |
| OPEL | 95508487 | |
| VAUXHALL | 93178411 | |
| VAUXHALL | 95508487 | |
| KIA | 36710-4A000 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900030304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.