Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M8 x 1.0 |
nr EAN | 5050100187403 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS409 DELPHI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
46792355
46792355
46792355
1214034, 1214071, 93178411, 95508487
ALFA ROMEO | 46792355 | |
FIAT | 46792355 | |
LANCIA | 46792355 | |
OPEL | 1214034 | |
OPEL | 1214071 | |
OPEL | 93178411 | |
OPEL | 95508487 | |
VAUXHALL | 1214034 | |
VAUXHALL | 1214071 | |
VAUXHALL | 93178411 | |
VAUXHALL | 95508487 |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS409 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.