Natężenie prądu [A] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Technika połączeń | M5 |
Moment dokręcenia [Nm] | 3 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 26 |
Długość 2 [mm] | 20 |
Długość całkowita [mm] | 61,4 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Rozmiar klucza | 12 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063391793 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900056304 MAGNETI MARELLI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
EZD10, EZDA
N10213002
068905061, 10213002, N01908101, N01908102, N0190811, N0190812, N0190814, N01909701, N0190971, N01910001, N01910002, N01910005, N01910006, N0191001, N0191002, N0191005, N0191006, N10213001, N10213002
1257141, 1257889
N10213002
039034170, 11065Y 9703
7700854538, 7700856292, 7700867617, 7701349949, 7701414077, 7701414088, 8671004016
N10213002
59621Z, 5962J7, 5962T2, 59627Z, MKP00071
AUDI | N 102 130 02 | |
CITROËN | 5962 1X | |
CITROËN | 5962 1Z | |
CITROËN | 5962 7Z | |
CITROËN | 5962 J7 | |
CITROËN | 5962 T2 | |
CITROËN | E161001 | |
CITROËN | E161020 | |
CITROËN | MKP 000 71 | |
FORD | EZD.10 | |
FORD | EZD.A | |
NISSAN | 03903417 0 | |
NISSAN | 11065-Y 9703 | |
PEUGEOT | 5962 1Z | |
PEUGEOT | 5962 J7 | |
PEUGEOT | 5962 T2 | |
PEUGEOT | 59627Z | |
PEUGEOT | MKP 000 71 | |
RENAULT | 77 00 854 538 | |
RENAULT | 77 00 856 292 | |
RENAULT | 77 00 867 617 | |
RENAULT | 77 01 349 949 | |
RENAULT | 77 01 414 077 | |
RENAULT | 77 01 414 088 | |
RENAULT | 86 71 004 016 | |
SEAT | N 102 130 02 | |
SKODA | N 102 130 02 | |
VOLVO | 1257141 | |
VOLVO | 1257889 | |
VOLKSWAGEN | 068 905 061 | |
VOLKSWAGEN | 102 130 02 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 01 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 02 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 1 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 2 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 4 | |
VOLKSWAGEN | N 019 097 01 | |
VOLKSWAGEN | N 019 097 1 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 01 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 02 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 05 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 06 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 1 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 2 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 5 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 6 | |
VOLKSWAGEN | N 102 130 01 | |
VOLKSWAGEN | N 102 130 02 | |
TATA (TELCO) | 2547-1518-9902 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900056304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.