Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 063341454010 magneti marelli

Alternator 063341454010 MAGNETI MARELLI

063341454010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63341454, 944390323410, MAN1014

numer części:

063341454010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 55
Ø koła pasowego [mm] 65
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8001063129815

skład zestawu:
083600011010 Wirnik, alternator
581200220000 Regulator napięcia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063341454010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 55A, nowy) pasuje do: FIAT 127, FIORINO, PANDA, UNO, LANCIA A 112, SEAT FURA, IBIZA I, MARBELLA, MARBELLA/HATCHBACK, TERRA, TERRA/KOMBI 0.8/0.9/1.0 06.71-10.98
numery OEM:
FIAT      4383593
FIAT      4417595
FIAT      4450594
FIAT      4451759
FIAT      4456152
FIAT      4458618
FIAT      5947366
FIAT      5947376
FIAT      5952011
FIAT      5962646
FIAT      5973034
FIAT      5973035
FIAT      7546342
FIAT      7546343
FIAT      77110410
FIAT      77110411
VAG      SE141903020A
VAG      SE141903020AX
zamienniki:
19025041
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
8EL 725 709-001
brak
HELLA
436108
brak
VALEO
436113
brak
VALEO
9 120 144 228
brak
BOSCH
9 120 144 241
brak
BOSCH
9 120 331 520
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 063341454010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063341454010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów