Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA2341N delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Gold New DRA2341N DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA2341N Alternator, Light duty Gold New DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA2341N

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA3451N

numer części:

DRA2341N

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
Bracket: Slot 10,5 x 26 on R64 from hole
Status produktu: na żądanie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Gold New DRA2341N DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA2341N
numery OEM:
FIAT      4417595
FIAT      4451758
FIAT      4551758
FIAT      5958060
LANCIA      4450594
LANCIA      4451759
LANCIA      4456152
LANCIA      4458618
LANCIA      46231655
LANCIA      5947366
LANCIA      5947376
LANCIA      5952011
LANCIA      5962646
LANCIA      5973034
LANCIA      5973035
LANCIA      7546342
LANCIA      7546343
LANCIA      77110410
LANCIA      77110411
SEAT      SE141903020
TOYOTA      2702061013
TOYOTA      2702061100
TOYOTA      2702061130
ZASTAVA      46621396
zamienniki:
8EL 725 709-001
brak
HELLA
436113
brak
VALEO
9 120 144 228
brak
BOSCH
9 120 144 241
brak
BOSCH
9 120 331 520
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Gold New DRA2341N DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów