Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 064039002010 magneti marelli

Silnik wycieraczek 064039002010 MAGNETI MARELLI

064039002010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGL390C

numer części:

064039002010

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy z tyłu
Napięcie [V] 12
Jakość O.E. (Original)
nr EAN 8001063767277

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064039002010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek tył pasuje do: SEAT LEON, SKODA FABIA I, OCTAVIA I, VW BORA, GOLF IV 08.97-12.10
numery OEM:
SEAT      1J6955711B
SEAT      1J6955711C
SEAT      1J6955711G
SKODA      1J6955711B
SKODA      1J6955711C
SKODA      1J6955711F
SKODA      1J6955711G
VOLKSWAGEN      1J0955711C
VOLKSWAGEN      1J6955711B
VOLKSWAGEN      1J6955711C
VOLKSWAGEN      1J6955711F
VOLKSWAGEN      1J6955711G
VOLKSWAGEN      1J9955711

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064039002010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064039002010 MAGNETI MARELLI:

Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam
Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.