Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi (2003.07-2009.12) 68km » 064053011010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën C2 (jm_) 1.4 Hdi (2003.07-2009.12) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 064053011010 MAGNETI MARELLI

064053011010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE530LM

numer części:

064053011010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063733821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064053011010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      1345897
FORD      1379887
FORD      97KB 17B571 AC
FORD      97KB 17B571 AD
FORD      97KG 17B571 AD
zamienniki:
F 006 B20 051
brak
BOSCH

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064053011010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064053011010 MAGNETI MARELLI:

Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.