Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758709 magneti marelli

Filtr oleju 152071758709 MAGNETI MARELLI

152071758709 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154020143970, 154077641996, 71758709, OC21

numer części:

152071758709

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 85
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu UNF 3/4"-16
Średnica 1 [mm] 69,5
Średnica 2 [mm] 62
średnica zewnętrzna [mm] 77
nr EAN 8001063522777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758709 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071758709 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Filtr oleju 152071758709 producenta MAGNETI MARELLI

FORD

1457512, 1462805, 1498014, 1536304, 1553370, 1555370, 1559937, 5002530, 5003329, 5003331, 5003930, 5003968, 5004926, 5011780, 5011782, 5013143, 5013319, 6041176, A700X6714AA, A760X6714KA

OPEL

0650400, 09281199, 2866477VP, 650352, 650364, 650365, 650370, 650371, 650373, 650400, 90027778, 9281199, VOF136

numery OEM:
BEDFORD      7884256
BEDFORD      7965051
BEDFORD      7973235
BEDFORD      7973429
BEDFORD      7984256
CITROËN      MLS000155
FORD      1457512
FORD      1462805
FORD      1498014
FORD      1536304
FORD      1553370
FORD      1555370
FORD      1559937
FORD      5002530
FORD      5003329
FORD      5003331
FORD      5003930
FORD      5003968
FORD      5004926
FORD      5011780
FORD      5011782
FORD      5013143
FORD      5013319
FORD      6041176
FORD      A700X6714AA
FORD      A760X6714KA
INNOCENTI      38186376
OPEL      0650400
OPEL      09281199
OPEL      2866477VP
OPEL      650352
OPEL      650364
OPEL      650365
OPEL      650370
OPEL      650371
OPEL      650373
OPEL      650400
OPEL      90027778
OPEL      9281199
OPEL      VOF136
PEUGEOT      1109C5
RENAULT      7701415069
VAUXHALL      2866477
VAUXHALL      6438162
VAUXHALL      650352
VAUXHALL      650364
VAUXHALL      650365
VAUXHALL      650370
VAUXHALL      650371
VAUXHALL      650373
VAUXHALL      650400
VAUXHALL      6696776
VAUXHALL      7884256
VAUXHALL      7965051
VAUXHALL      7973235
VAUXHALL      7973429
VAUXHALL      7976051
VAUXHALL      7984256
VAUXHALL      90027778
VAUXHALL      9281199
VAUXHALL      93156299
VAUXHALL      93156958
VAUXHALL      VOF136
AC      SD
AC      X15
AC      X20
LOTUS      A036E603W

Zastosowanie Filtr oleju 152071758709 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758709 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.