Wysokość [mm] | 85 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wymiar gwintu | M 20x1,5 |
Średnica 1 [mm] | 63 |
Średnica 2 [mm] | 55 |
średnica zewnętrzna [mm] | 69,5 |
nr EAN | 8001063522647 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758747 MAGNETI MARELLI
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
10, KORAL, YUGO TEMPO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1230A105, 1230A182, 30A4000100, 30A4000103, MD05281090, MD135737, MD320276, MD321589, MD325714, MD352627, MD360935, MR984204, MZ690070, MZ690072, MZ690115, MZ690116
0649013, 5650301, 649007, 649012, 649013, 649014, 649020, 650134, 90511146, 94314263, VOF225, VOF500, VOF88
G6Y014302A, JE1514302, JEY014302, JEY0143029A, JEY014302A, JEYO14302, RFY0143029A
0001802810, 1802810, A0001802810
04154PR3E00, 15200PH1004, 15220PH1014, 15400611003, 15400679003, 15400679004, 15400679013, 15400679023, 15400MJ0003, 15400PC6003, 15400PC6004, 15400PH1003, 15400PH1004, 15400PH1014, 15400PH1F01, 15400PH1F02, 15400PH1F03, 15400PH9004, 15400PK1003, 15400PLC004, 15400PLMA01, 15400PLMA02, 15400PMET01, 15400PR3003, 15400PR3004, 15400RAFT01, 15400RBAF01, 15400RBDE01, 15400RTA003, 15400RTA004
11715849, 30866266
2630002750, 2630002751, OJE1514302, S2630002500, S2630002501, S2630002502, S2630002503
1109AE, 1109CG
0JE1514302, OJE1514302
8943687270, 8944128150
0001802810
1109AC, 1109CG
CITROËN | 1109AE | |
CITROËN | 1109CG | |
FORD | 1535505 | |
FORD | 1699522 | |
FORD | 3396825 | |
FORD | 3803268 | |
FORD | 9S516731AA | |
FORD | AS516731AA | |
FORD | KL0714302B | |
HONDA | 04154PR3E00 | |
HONDA | 15200PH1004 | |
HONDA | 15220PH1014 | |
HONDA | 15400611003 | |
HONDA | 15400679003 | |
HONDA | 15400679004 | |
HONDA | 15400679013 | |
HONDA | 15400679023 | |
HONDA | 15400MJ0003 | |
HONDA | 15400PC6003 | |
HONDA | 15400PC6004 | |
HONDA | 15400PH1003 | |
HONDA | 15400PH1004 | |
HONDA | 15400PH1014 | |
HONDA | 15400PH1F01 | |
HONDA | 15400PH1F02 | |
HONDA | 15400PH1F03 | |
HONDA | 15400PH9004 | |
HONDA | 15400PK1003 | |
HONDA | 15400PLC004 | |
HONDA | 15400PLMA01 | |
HONDA | 15400PLMA02 | |
HONDA | 15400PMET01 | |
HONDA | 15400PR3003 | |
HONDA | 15400PR3004 | |
HONDA | 15400RAFT01 | |
HONDA | 15400RBAF01 | |
HONDA | 15400RBDE01 | |
HONDA | 15400RTA003 | |
HONDA | 15400RTA004 | |
ISUZU | 8943687270 | |
ISUZU | 8944128150 | |
MAZDA | G6Y014302A | |
MAZDA | JE1514302 | |
MAZDA | JEY014302 | |
MAZDA | JEY0143029A | |
MAZDA | JEY014302A | |
MAZDA | JEYO14302 | |
MAZDA | RFY0143029A | |
MERCEDES-BENZ | 0001802810 | |
MERCEDES-BENZ | 1802810 | |
MERCEDES-BENZ | A0001802810 | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | 1230A182 | |
MITSUBISHI | 30A4000100 | |
MITSUBISHI | 30A4000103 | |
MITSUBISHI | MD05281090 | |
MITSUBISHI | MD135737 | |
MITSUBISHI | MD320276 | |
MITSUBISHI | MD321589 | |
MITSUBISHI | MD325714 | |
MITSUBISHI | MD352627 | |
MITSUBISHI | MD360935 | |
MITSUBISHI | MR984204 | |
MITSUBISHI | MZ690070 | |
MITSUBISHI | MZ690072 | |
MITSUBISHI | MZ690115 | |
MITSUBISHI | MZ690116 | |
OPEL | 0649013 | |
OPEL | 5650301 | |
OPEL | 649007 | |
OPEL | 649012 | |
OPEL | 649013 | |
OPEL | 649014 | |
OPEL | 649020 | |
OPEL | 650134 | |
OPEL | 90511146 | |
OPEL | 94314263 | |
OPEL | VOF225 | |
OPEL | VOF500 | |
OPEL | VOF88 | |
PEUGEOT | 1109AC | |
PEUGEOT | 1109CG | |
VAUXHALL | 649008 | |
VAUXHALL | 649013 | |
VAUXHALL | 649014 | |
VAUXHALL | 90511146 | |
VAUXHALL | VOF225 | |
VAUXHALL | VOF500 | |
VAUXHALL | VOF88 | |
VOLVO | 11715849 | |
VOLVO | 30866266 | |
HYUNDAI | 2630002750 | |
HYUNDAI | 2630002751 | |
HYUNDAI | OJE1514302 | |
HYUNDAI | S2630002500 | |
HYUNDAI | S2630002501 | |
HYUNDAI | S2630002502 | |
HYUNDAI | S2630002503 | |
KIA | 0JE1514302 | |
KIA | OJE1514302 | |
AC | VFF77EX | |
AC | X119 | |
AC | X146 | |
AC | X156 | |
AC | X577 | |
AC | X88 | |
PROTON | PW510577 | |
PROTON | PW510577E | |
SMART | 0001802810 |
Zastosowanie Filtr oleju 152071758747 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758747 MAGNETI MARELLI:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.